Terima kasih

Terima kasih kepada yang singgah diblog ini..

Wednesday, May 26, 2010

Kretifnya anak ku


Kejadian ini berlaku ketika akak sedang sibuk didapur. Akak tengah leka mendeco kek didapur , anak ku yang no 4 bernama Qistina menunjukkan kreativitinya.. malam tu masa tengah mendeco tu Ati anak yg no 3 datang kat akak
Ati :" Mama.. cuba mama tengok kat bilik tu apa Qistina dah buat"
Aku : "Dia buat apa" Sambil berjalan menuju ke bilik.
Aku : " Ya Allah .... dah mcm umah apa nie "
Qis : " tersilap conteng... ala sikit jek" akak dah tak jadi nk marah bila tengok reaksinya menjawab cakap akak nak gelak pun ada.
Bila dah agak lama ... aku nampak dia sedang cuba mencuci dinding tu dengan tisu , tapi tak berjaya kemudian dia berkata
Qis : "Mama , tak perkan kalau tak cuci dinding nie"
Aku : " Tak per biarlah cam gitu" apa lagi yang aku nak cakapkan.
tapi bila aku fikir balik pandai gak anak aku nie melukis padahal akak belum hantar dia sekolah lagi.. sekurang2nya dia menunjukkan skill yg dia pandai melukis walaupun salah tempat.. alahi anak-anak.

No comments:

Post a Comment