Terima kasih

Terima kasih kepada yang singgah diblog ini..

Tuesday, October 12, 2010

10.10.2010 Ada sedih ada Gembira












10.10.2010.. tarikh yang dinantikan oleh pasangan yang ingin mendirikan rumahtangga, Tak kurang juga yang menanti kelahiran anak..betapa gembiranya mereka bila menerima orang baru pasa tarikh tersebut. Tapi ada juga yang tidak menjangka pada tarikh tersebut mereka menerima khabar duka macam berita di surat khabar yang melaporkan kemalangan ngeri yang melibatkan banyak nyawa... sedihnya bila mendapat perkhabaran yang tak dijangka.. apa-apa pun takziah diucapkan kepada keluarga mangsa.
N3 kali nie akak sebanarnya nk cerita pasal family gathering pada sabtu dan ahad lepas di Kuantan iaitu dirumah adik abah akak semperna majlis perkahwinan anak beliau merangkap sepupu akaklahkan..

Warna Tema untuk majlis ini adakah merah putih dan yang paling uniknya semua set hantaran dan pelamin serta kek perkahwinan semua berbentuk kerang.. aduhai... mesti ada cerita disebalik semua inikan.. Itulah setiap manusia mempunyai impian dan harapan. Macam sepupu akak nie sebenarnya berangan-angan tinggal dalam cengkerang kerang dan paling suka makan kerang..he..he.. jangan jadi kerang busuk udah le ye Angah Linda...Walau bagaimana pun cita2 dan impian dah tercapaikan dan didoakan semoga berkekalan hingga ke akhir hayat.
Mari kita sama layan gambar yang ada disimpanan akak, tak berapa banyak sebab akak tak ambil gambar tu..yang ambil anak dara akak.. sebab mr . debab meragam nak tidur..

1 comment:

  1. Salam akak.. sepupu akak tuh tempat plamin kt mne yer? Cantik!

    ReplyDelete